Blar i Institutt for lærerutdanning på tittel
Viser treff 637-656 av 3409
-
EFL learners' learning styles and their reading performance
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Language learners struggle with achieving their highest reading competence, particularly when they sit standardized tests with authentic advanced passages. The related literature shows a significant gap in suggesting ... -
EFL teacher perceptions of working with the varying reliability of online sources
(Master thesis, 2022)Denne oppgaven undersøker hvordan engelsklærere ved den videregående skole oppfatter og prioriterer digital kildekritikk. På grunn av den nye lærerplanen sitt forsterkede fokus på kritisk tenkning og kildekritikk, ... -
EFL Teachers’ Attitudes Towards Different Varieties of English in EFL Classrooms in Norway
(Bachelor thesis, 2021) -
Eg har jo angst for at nokon skal få angst viss vi snakkar om angst
(Master thesis, 2023)Tema for denne studien er angst og depresjon i skulen. Undersøkingar i dag viser at fleire studentar i dag slit med dårleg psykisk helse (Sivertsen & Johnsen, 2022). Dette har fått meg til å lure på om det er noko ein kan ... -
"Eg skjønnar ikke, Kvorfor Det?": Sjetteklassingar skriv seg inn i nynorsken
(Master thesis, 2009-10-22) -
"Eg var ikkje klar over at debatten var så problematisk" - Ei undersøking av elevar sitt utbyte av eit undervisningsopplegg om klimaendringar
(Master thesis, 2015)Denne masteroppgåva tek føre seg korleis elevar i vidaregåande skule sine kunnskapar og haldningar blir påverka av eit undervisningsopplegg om globale klimaendringar. Globale klimaendringar er eit samansett tema som i ... -
«Ehh.. jeg syns det var litt gøy da. Jeg syns det var ganske gøy. Men eh, jeg skjønner ingenting da» En studie av elevers møte med en interaktiv modell ved elektisitetsutstillingen på Vitensenteret i Trondheim.
(Master thesis, 2022)Studiens hensikt er å undersøke hvordan en interaktiv modell i elektrisitetsutstillingen på Vitensenteret i Trondheim kan bidra til å skape engasjement og læring blant elever på 6.trinn. Vitensentre betegnes som ... -
«Ehh.. jeg syns det var litt gøy da. Jeg syns det var ganske gøy. Men eh, jeg skjønner ingenting da». En studie av elevers møte med en interaktiv modell ved elektrisitetsutstillingen på Vitensenteret i Trondheim.
(Master thesis, 2022)Studiens hensikt er å undersøke hvordan en interaktiv modell i elektrisitetsutstillingen på Vitensenteret i Trondheim kan bidra til å skape engasjement og læring blant elever på 6.trinn. Vitensentre betegnes som ... -
Ei samanlikning av Israel-Palestina-konflikten presentert i ulike lærebøker.
(Bachelor thesis, 2021) -
Ei studie som undersøkjer kvifor lærarar vel å bruke Google Docs i engelskfaget
(Master thesis, 2019)Denne studias føremål er å undersøke lærarars syn på bruken av Google Docs i ein engelsk som eit framandspråks samanheng. Google Docs er eit web-basert program med trekk som omfattar tekst produksjon og delinga av tekstar ... -
Ei undersøking av Rasch-modellen si evne til å rangere kunnskap etter vanskegrad i emnet nervesystemet
(Master thesis, 2019)Denne masteroppgåva gjer ei studie som rangerar omgrep om nervesystemet og nervenettverk etter vanskegrad med bruk av Rasch-modellen. Bakgrunnen for studien er å gjere det enklare for lærarar å velje ut omgrep og nervenettverk ... -
Ein biologilærars oppfatning av og erfaringar med utforskande undervisning i lys av handlingsteori
(Master thesis, 2023)Denne casestudien har undersøkt ein biologilærars oppfatningar om og erfaringar med utforskande undervisning. Hensikta er å utvikle kunnskap om kva for moglegheiter og utfordringar lærarar opplever i utforskande undervisning, ... -
Ein demokratisk vår - i Midtøsten? - Ei kvalitativ undersøking av norske elevar si forståing av demokratisk utvikling - med kupp i Egypt som empirisk bakteppe.
(Master thesis, 2016-02-02)I denne studien har eg undersøkt korleis elevar på to forskjellige vidaregåande skuler på forskjellige stader i Noreg held seg til forskjellige omgrep knytt til demokrati og statsdanningar. Elevane fekk spørsmål om tema ... -
Ein kvalitativ studie av korleis to mottakslærar legg opp til inkluderande og fleirspråkleg undervisning for nyankomne elevar i ei mottaksklasse
(Master thesis, 2023)Det er stadig menneskjer som fløtt på tvers av landegrenser og som kjem til Noreg av ulike årsaker. Som eit resultat av dette blir det norske samfunnet meir samansett av ulike kulturar og språk (Utdanningsdirektoratet, ... -
Eksamensoppgaver i matematikk for 10. trinn - En analyse av i hvilken grad skriftlig eksamen tester ulike aspekter ved elevenes matematiske kompetanse
(Master thesis, 2019)Denne masteroppgaven undersøker hvilke aspekter ved matematisk kompetanse som er gjenstand for vurdering på skriftlig eksamen i matematikk for 10. trinn (MAT0010). Analysen av eksamensoppgavene baserer seg på nivårammeverket ... -
Ekskludering i skolen
(Bachelor thesis, 2020)I hvilken grad opplever elever i en 10. klasse ekskludering i skolen? På hvilke arenaer i skolen føler elevene seg mest ekskludert? Og hvilken påvirkningskraft har læreren på elevenes følelse av ekskludering? Elevundersøkelsen, ... -
Ekskursjon som læringsaktivitet i KRLE-faget
(Bachelor thesis, 2022) -
Ekskursjoner i naturfag
(Bachelor thesis, 2021) -
Electrophysiological characterization of networks and single cells in the hippocampal region of a transgenic rat model of Alzheimer’s disease
(Journal article; Peer reviewed, 2019)The hippocampus and entorhinal cortex (EC) are areas affected early and severely in Alzheimer’s disease (AD), and this is associated with deficits in episodic memory. Amyloid-β (Aβ), the main protein found in amyloid ...