dc.contributor.advisor | Hetland, Magnus Lie | nb_NO |
dc.contributor.advisor | Kofod-Petersen, Anders | nb_NO |
dc.contributor.author | Jonassen, Christian | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:42:16Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:42:16Z | |
dc.date.created | 2014-12-07 | nb_NO |
dc.date.issued | 2014 | nb_NO |
dc.identifier | 769309 | nb_NO |
dc.identifier | ntnudaim:10994 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/254002 | |
dc.description.abstract | I denne masteroppgaven ser vi på hvordan man kan bruke elementer fra spill til å øke motivasjonen for å gjøre ulike oppgaver. Et system som gir detaljert og ærlig tilbakemelding med medaljer og andre elementer fra spill ble utviklet, og testet på en del brukere. Konklusjonen er at ærlig tilbakemelding kan ha en motiverende effekt. | nb_NO |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskap | nb_NO |
dc.subject | ntnudaim:10994 | no_NO |
dc.subject | MTDT Datateknologi | no_NO |
dc.subject | Komplekse datasystemer | no_NO |
dc.title | Gamification: Anvendelser i systematisk forbedring i utføring av kompliserte oppgaver | nb_NO |
dc.title.alternative | Gamification and its Applications to Systematic Improvement in Performing Complex Tasks | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 80 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk, Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskap | nb_NO |