• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk (IE)
  • Institutt for datateknologi og informatikk
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk (IE)
  • Institutt for datateknologi og informatikk
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gamification: Anvendelser i systematisk forbedring i utføring av kompliserte oppgaver

Jonassen, Christian
Master thesis
Thumbnail
Åpne
769309_COVER01.pdf (131.5Kb)
769309_ATTACHMENT01.zip (27.06Mb)
769309_FULLTEXT01.pdf (5.262Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/254002
Utgivelsesdato
2014
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for datateknologi og informatikk [4881]
Sammendrag
I denne masteroppgaven ser vi på hvordan man kan bruke elementer fra spill til å øke motivasjonen for å gjøre ulike oppgaver. Et system som gir detaljert og ærlig tilbakemelding med medaljer og andre elementer fra spill ble utviklet, og testet på en del brukere. Konklusjonen er at ærlig tilbakemelding kan ha en motiverende effekt.
Utgiver
Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskap

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit