Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHetland, Magnus Lienb_NO
dc.contributor.advisorKofod-Petersen, Andersnb_NO
dc.contributor.authorJonassen, Christiannb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T13:42:16Z
dc.date.available2014-12-19T13:42:16Z
dc.date.created2014-12-07nb_NO
dc.date.issued2014nb_NO
dc.identifier769309nb_NO
dc.identifierntnudaim:10994nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/254002
dc.description.abstractI denne masteroppgaven ser vi på hvordan man kan bruke elementer fra spill til å øke motivasjonen for å gjøre ulike oppgaver. Et system som gir detaljert og ærlig tilbakemelding med medaljer og andre elementer fra spill ble utviklet, og testet på en del brukere. Konklusjonen er at ærlig tilbakemelding kan ha en motiverende effekt.nb_NO
dc.languagenornb_NO
dc.publisherInstitutt for datateknikk og informasjonsvitenskapnb_NO
dc.subjectntnudaim:10994no_NO
dc.subjectMTDT Datateknologino_NO
dc.subjectKomplekse datasystemerno_NO
dc.titleGamification: Anvendelser i systematisk forbedring i utføring av kompliserte oppgavernb_NO
dc.title.alternativeGamification and its Applications to Systematic Improvement in Performing Complex Tasksnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber80nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk, Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel