Blar i Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU) på tittel
Viser treff 3033-3052 av 14044
-
Effektivisering av politiet: nye IKT-løsninger eller økt digital kompetanse?
(Master thesis, 2012)En forutsetning for å skape effektivitet gjennom IKT er at oppgaver, struktur, mennesker og teknologi henger sammen. Ved å gjennomgå analyser, strategier og rapporter fra overordnet hold som omhandler politiets IKT observeres ... -
Efficacy for writing self-regulation, attitude toward writing, and quality of second grade students’ writing
(Journal article; Peer reviewed, 2023) -
Efficiency in visual processing: A high-density EEG study investigating N2 responses to structured optic flow and random visual motion
(Bachelor thesis, 2023)Når vi beveger oss gjennom et miljø erfarer vi en optisk scene som forandrer seg konstant. Denne scenen kalles optisk flyt og gir oss informasjon om vår posisjon relativt til miljøet rundt oss. Samtidig prosesserer vi ulike ... -
Effort Reward Imbalance, Mental Health and Burnout in Occupational Groups that Face Mental Stress
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Objective: The aim of this study was to investigate the interactions between mental health, effort-reward imbalance, intrinsic overcommitment and burnout in occupational groups that face mental stress. Methods: 346 people ... -
EFL learners' learning styles and their reading performance
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Language learners struggle with achieving their highest reading competence, particularly when they sit standardized tests with authentic advanced passages. The related literature shows a significant gap in suggesting ... -
EFL teacher perceptions of working with the varying reliability of online sources
(Master thesis, 2022)Denne oppgaven undersøker hvordan engelsklærere ved den videregående skole oppfatter og prioriterer digital kildekritikk. På grunn av den nye lærerplanen sitt forsterkede fokus på kritisk tenkning og kildekritikk, ... -
EFL Teachers’ Attitudes Towards Different Varieties of English in EFL Classrooms in Norway
(Bachelor thesis, 2021) -
”Eg fann meg sjølv i eit anna liv”: Eit kvalitativt studium av høgt utdanna flyktningar si oppleving av å vere i ein jobb som ikkje er i samsvar med sin formelle kompetanse og erfaring
(Master thesis, 2010)Dette studiet undersøker korleis høgt utdanna flyktningar opplever det å vere i ein jobb som ikkje er i samsvar med sin formelle kompetanse og erfaring. Undersøkinga baserar seg på ein kvalitativ metode, og det empiriske ... -
«Eg har ingenting å skjule» Ei kvalitativ studie av overvaking på Snapmap
(Bachelor thesis, 2020) -
Eg har jo angst for at nokon skal få angst viss vi snakkar om angst
(Master thesis, 2023)Tema for denne studien er angst og depresjon i skulen. Undersøkingar i dag viser at fleire studentar i dag slit med dårleg psykisk helse (Sivertsen & Johnsen, 2022). Dette har fått meg til å lure på om det er noko ein kan ... -
"Eg skjønnar ikke, Kvorfor Det?": Sjetteklassingar skriv seg inn i nynorsken
(Master thesis, 2009-10-22) -
"Eg var ikkje klar over at debatten var så problematisk" - Ei undersøking av elevar sitt utbyte av eit undervisningsopplegg om klimaendringar
(Master thesis, 2015)Denne masteroppgåva tek føre seg korleis elevar i vidaregåande skule sine kunnskapar og haldningar blir påverka av eit undervisningsopplegg om globale klimaendringar. Globale klimaendringar er eit samansett tema som i ... -
Egalitarian Democracy and Environmental Sustainability: An Empirical Analysis
(Bachelor thesis, 2020)Fasiliterer egalitære demokratier bærekraft? Ved bruk indikatorer for både egalitært demokrati og bærekraft estimerer denne oppgaven sammenhengen mellom et egalitært demokrati og bærekraftig utvikling. Den ser også på ... -
Egenvurdering som styringsteknologi : selvstyrte subjekter i norsk skole
(Master thesis, 2015)Med denne oppgaven ønsker jeg å sette lys på hvilke implikasjoner egenvurdering kan ha for lærerne og elevene i den norske skolen. Jeg har tatt for meg Foucaults teori om governmentality som utgangspunkt for analysen av ... -
«Ehh.. jeg syns det var litt gøy da. Jeg syns det var ganske gøy. Men eh, jeg skjønner ingenting da» En studie av elevers møte med en interaktiv modell ved elektisitetsutstillingen på Vitensenteret i Trondheim.
(Master thesis, 2022)Studiens hensikt er å undersøke hvordan en interaktiv modell i elektrisitetsutstillingen på Vitensenteret i Trondheim kan bidra til å skape engasjement og læring blant elever på 6.trinn. Vitensentre betegnes som ... -
«Ehh.. jeg syns det var litt gøy da. Jeg syns det var ganske gøy. Men eh, jeg skjønner ingenting da». En studie av elevers møte med en interaktiv modell ved elektrisitetsutstillingen på Vitensenteret i Trondheim.
(Master thesis, 2022)Studiens hensikt er å undersøke hvordan en interaktiv modell i elektrisitetsutstillingen på Vitensenteret i Trondheim kan bidra til å skape engasjement og læring blant elever på 6.trinn. Vitensentre betegnes som ... -
Ei kvalitativ studie av tilrettelegging av undervising, med fokus på bruk av struktur og forsterking for elevar med autismespekterforstyrringar (ASF)
(Master thesis, 2017)Problemstilling: Denne masteroppgåva set fokus på korleis ein kan tilpasse undervisinga for elevar med autismespekterforstyrringar (ASF). Problemstillinga er; «Korleis kan ein bruke struktur og forsterking i opplæringa for ... -
Ei morfologisk undersøking av terrasseformer i Lesja, Nord-Gudbrandsdalen, Noreg
(Master thesis, 2012)The main focus of this thesis is to study the morphology of the terraces in Lesja, Nord- Gudbrandsdalen, Norway. The terraces are very distinct landforms, and have been continuously discussed since 1850. An earlier hypothesis ... -
Ei samanlikning av Israel-Palestina-konflikten presentert i ulike lærebøker.
(Bachelor thesis, 2021)