Bruken av variasjon i konsept og prosedyre som utgangspunkt for læringsmuligheter for matematisk kompetanse - Et sammenligningsstudie av oppgaver for aldersgruppen 12‐14 år innenfor temaet divisjon med brøk i en kinesisk og norsk lærebok
dc.contributor.advisor | Ding, Liping | |
dc.contributor.author | Brandvik, Dagrun | |
dc.date.accessioned | 2020-12-15T08:42:20Z | |
dc.date.available | 2020-12-15T08:42:20Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2719423 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU | en_US |
dc.title | Bruken av variasjon i konsept og prosedyre som utgangspunkt for læringsmuligheter for matematisk kompetanse - Et sammenligningsstudie av oppgaver for aldersgruppen 12‐14 år innenfor temaet divisjon med brøk i en kinesisk og norsk lærebok | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Institutt for lærerutdanning [3729]