• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for lærerutdanning
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for lærerutdanning
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bruken av variasjon i konsept og prosedyre som utgangspunkt for læringsmuligheter for matematisk kompetanse - Et sammenligningsstudie av oppgaver for aldersgruppen 12­‐14 år innenfor temaet divisjon med brøk i en kinesisk og norsk lærebok

Brandvik, Dagrun
Master thesis
Thumbnail
View/Open
Dagrun Brandvik (3.991Mb)
URI
https://hdl.handle.net/11250/2719423
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for lærerutdanning [4133]
Publisher
NTNU

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit