En skoleteoretisk ramme for sammenlignende undersøkelser: Teoretisk systematisert og empirisk anvendt på danske og norske skoler
dc.contributor.author | Midtsundstad, Jorunn H. | |
dc.date.accessioned | 2016-02-22T10:08:40Z | |
dc.date.available | 2016-02-22T10:08:40Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-2032-3 | |
dc.identifier.issn | 1503-8181 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2379877 | |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU;2010:39 | |
dc.title | En skoleteoretisk ramme for sammenlignende undersøkelser: Teoretisk systematisert og empirisk anvendt på danske og norske skoler | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |