Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
Vis innførsel
Hjem
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
En skoleteoretisk ramme for sammenlignende undersøkelser: Teoretisk systematisert og empirisk anvendt på danske og norske skoler
Midtsundstad, Jorunn H.
Doctoral thesis
Åpne
Fulltext (PDF) available (1.316Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2379877
Utgivelsesdato
2010
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for pedagogikk og livslang læring
[2497]
Utgiver
NTNU
Serie
Doktoravhandlinger ved NTNU;2010:39
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk