Blar i NTNU Open på tittel
Viser treff 52669-52688 av 100531
-
Kulturutvikling i Stavanger i perioden fra 1969-1990
(Bachelor thesis, 2022)Denne oppgaven tar for seg kulturutviklingen i Stavanger i perioden fra 1969-1970. Stavanger går i denne perioden fra å være en misjon- og bedehusby over til å bli en internasjonal oljeby. Innledningsvis gir oppgaven en ... -
Kumada Coupled Anti-Aggregation Moieties in Phenothiazine Dyes for Dye-Sensitized Solar Cells
(Master thesis, 2018)In the continuous search for renewable energy sources, dye-sensitised solar cells (DSSCs) have emerged as a very promising, low-cost solution. In the quest for higher efficiency and stability, the DSSC components are ... -
Kundeboss
(Bachelor thesis, 2021)TietoEvry forholder seg daglig til et stort antall kunder, og deres leverandører. Deres nåværende CRM-system er uoversiktlig og informasjonen lagres i flere ulike kanaler. Flere ansatte kan jobbe med samme kunde, og ... -
Kundekoordinering i et stort, smidig programvareutviklingsprosjekt
(Master thesis, 2023)Denne studien har som mål å øke forståelsen av hvordan leverandører koordinerer med kunder i store, smidige utviklingsprosjekter. Studien har et kvalitativt forskningsdesign, hvor forskerne gjennomførte åtte dybdeintervjuer ... -
Kundelojalitet
(Bachelor thesis, 2017)I denne oppgaven har problemstillingen: «hvordan påvirker lojalitetsprogrammer i dagligvarehandelen forbrukernes lojalitet til de respektive handelshusene» blitt analysert og drøftet. Distribusjonskjeden består av leddene ... -
Kundelojalitet gjennom egne merkevarer
(Bachelor thesis, 2023)Temaet for oppgaven er rettet mot det norske dagligvaremarkedet og egne merkevarer. For denne bacheloroppgaven skal man forsøke å svare på problemstillingen ‘‘Hvordan kan bruken av egne merkevarer påvirke kundelojalitet?’’. ... -
Kundelojalitet i dagligvarebransjen
(Bachelor thesis, 2013)NORSK: Dette er en bacheloroppgave i økonomi og ledelse ved Høgskolen i Gjøvik hvor vi undersøker hva som påvirker kundetilfredshet og kundelojalitet i dagligvarebransjen. I denne oppgaven har vi sammenlignet to ... -
Kundelojalitet i Ekornes
(Bachelor thesis, 2018)Dette er en bacheloroppgave i markedsføring og ledelse ved NTNU i Ålesund, som tar for seg problemstillingen “Hva gjør Ekornes for å skape kundetilfredshet? ”Gir økt kundetilfredshet økt kundelojalitet?”. Dette har blitt ... -
Kundelojalitet Møller Bil Kongsvinger
(Bachelor thesis, 2012) -
Kundelønnsomhetsanalyse i IT-konsulentselskap
(Master thesis, 2019)Hovedtema for oppgaven er kundelønnsomhetsanalyse i IT-konsulentselskap. Jeg har forsøkt å besvare problemstillingen: Hvordan praktiseres kundelønnsomhetsanalyse i Acando AS? I samsvar med problemstillingen, ble det ... -
Kundelønnsomhetsanalyser i store norske virksomheter
(Master thesis, 2019)Formålet med denne studien er å kartlegge hvordan store norske virksomheter arbeider med kundelønnsomhetsanalyser, samt undersøke hvilke faktorer som påvirker bruk av de ulike analysemetodene for kundelønnsomhet. Dataene ... -
Kundelønnsomhetsanalyser, ressurstilpasning og markedsorientering; lønnsomt for store norske virksomheter? - En kvantitativ studie av hvordan virksomheter arbeider mot kunder i bedriftsmarkedet
(Master thesis, 2020)Formålet med masteroppgaven er å avdekke om det foreligger sammenheng mellom virksomheters bruk av kundelønnsomhetsanalyser, teknisk- og organisatorisk tilpasning, markedsorientering og foretaksprestasjoner. Undersøkelsen ... -
Kundenes holdninger til potensielle anvendelser av kunstig intelligens i banktjenester: en case studie av SpareBank 1 Østlandet
(Bachelor thesis, 2022)Bakgrunnen for denne bacheloroppgaven er vår interesse knyttet til kunstig intelligens, og dens raskt økende eksistens innenfor finanssektoren. Vi er samtidig interessert i hvordan kundene stiller seg til denne utviklingen, ... -
Kunderegister - butikk
(Bachelor thesis, 2018)Verden vi lever i blir stadig mer digitalisert, og folk forventer enkle og smarte løsninger. Dyresenteret Ålesund har en suksess med bonuskort på enkelte varer i butikken, men får stadig tilbakemeldinger på at de fysiske ... -
Kundeservice i e-handel
(Bachelor thesis, 2021)Kulant AS er en bedrift som outsourcer tjenesten kundeservice til andre bedrifter. Vår oppgave gikk ut på å undersøke hvilke faktorer sluttkunder mener har betydning for kundeservice i e-handel, og hvordan kundeservice ... -
Kundetilfredshet i nye boligprosjekter - Fra nullfeil til god KTI – en vurdering av Veidekkes fokus på kundegruppen
(Master thesis, 2015)Byggebransjen er under stadig utvikling, spesielt når det kommer til bruk av verktøy, håndtering av prosesser og ulike fokusområder. Boligprosjekter utvikler seg på samme måte som andre typer prosjekter, men skiller seg ... -
Kundetilfredshet med statlig eiendomsforvaltning
(Master thesis, 2015)Formålet med masteroppgaven har vært å undersøke hvordan kundetilfredsheten til Statsbygg blir påvirket av faktorer fra eiendomsforvaltningen. I denne oppgaven har jeg drøftet følgende problemstilling: Hvilke faktorer har ... -
Kundetilfredshet med statlig eiendomsforvaltning
(Master thesis, 2015)Formålet med masteroppgaven har vært å undersøke hvordan kundetilfredsheten til Statsbygg blir påvirket av faktorer fra eiendomsforvaltningen. I denne oppgaven har jeg drøftet følgende problemstilling: Hvilke faktorer har ... -
Kundetilfredshet og kundelojalitet ved Amfi Raufoss
(Bachelor thesis, 2016-09-26)Denne oppgaven ble opprettet da vi skulle velge tema for vår bacheloroppgave. Vi ønsket i denne oppgaven å skrive om hva som tiltrekker kunder til et kjøpesenter, mer spesifikt ville vi skrive om hva som skaper kundetilfredshet ...