Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Transforming dis-embodied mathematical representations into embodied representations, and vice versa: a two-way mechanism for understanding mathematics
Khatin-Zadeh, Omid
;
Farsani, Danyal
;
Yazdani-Fazlabadi, Babak
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Zadeh.pdf (649.6Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3051935
Utgivelsesdato
2022
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for lærerutdanning
[3821]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[38672]
Originalversjon
Cogent Education. 2022, 9 (1), .
10.1080/2331186X.2022.2154041
Tidsskrift
Cogent Education
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk