Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Computational thinking as part of compulsory education: How is it represented in Swedish and Norwegian curricula?
Bungum, Berit
;
Vinnervik, Peter
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Vinnervik_Bungum_NorDiNa_45_3_2022.pdf (406.4Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3049986
Utgivelsesdato
2022
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for fysikk
[2703]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[38484]
Originalversjon
10.5617/nordina.9296
Tidsskrift
Nordic Studies in Science Education
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk