Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
The complexity of supporting reasoning in a mathematics classroom of shared authority
Arnesen, Kristin Krogh
;
Rø, Kirsti
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
PublishedOnlineApril2022.pdf (799.1Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3034294
Utgivelsesdato
2022
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for lærerutdanning
[3813]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[38685]
Originalversjon
https://doi.org/10.1080/10986065.2022.2059628
Tidsskrift
Mathematical Thinking and Learning
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk