Enseigner l'ecrit ou l'oral? - Une etude sur les attitudes des professeurs de francais
dc.contributor.author | Gjerdevik, Synne | |
dc.date.accessioned | 2015-08-28T07:48:21Z | |
dc.date.available | 2015-08-28T07:48:21Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/298145 | |
dc.description.abstract | Denne masteroppgaven har som mål å undersøke, gjennom intervjuer og observasjoner, holdningene fransklærere har til skriftlig og muntlig kompetanse på norske videregående skoler. Den tar utgangspunkt i den kommunikative tilnærmingen som står sentralt i den gjeldende læreplanen, «Kunnskapsløftet», som ble innført i 2006. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Enseigner l'ecrit ou l'oral? - Une etude sur les attitudes des professeurs de francais | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Linguistics: 010::French language: 024 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 49 | nb_NO |