Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjerdevik, Synne
dc.date.accessioned2015-08-28T07:48:21Z
dc.date.available2015-08-28T07:48:21Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/298145
dc.description.abstractDenne masteroppgaven har som mål å undersøke, gjennom intervjuer og observasjoner, holdningene fransklærere har til skriftlig og muntlig kompetanse på norske videregående skoler. Den tar utgangspunkt i den kommunikative tilnærmingen som står sentralt i den gjeldende læreplanen, «Kunnskapsløftet», som ble innført i 2006.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNU
dc.titleEnseigner l'ecrit ou l'oral? - Une etude sur les attitudes des professeurs de francaisnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Linguistics: 010::French language: 024nb_NO
dc.source.pagenumber49nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel