dc.contributor.author | Stien, Joakim N. | |
dc.contributor.author | Stensby, Sverre B. | |
dc.date.accessioned | 2015-08-05T08:20:59Z | |
dc.date.available | 2015-08-05T08:20:59Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/294668 | |
dc.description.abstract | Thesis on improving and expanding a game engine, to make it a better alternative for game development. We have added particles, network capabilities, normal and specular maps. We have improved the implementation of the audio, the shadow generaton, and API. | nb_NO |
dc.description.abstract | Oppgave om tilpasning og utvidelse av spillmotor for å gjøre den til et bedre alternativ for utvikling av spill. Vi har lagt til partikler, nettverk, normal og specular maps. Vi har forbedret implementasjonen av lyd, skyggegenerering, og API. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | game design | nb_NO |
dc.subject | open source | nb_NO |
dc.subject | game engine | nb_NO |
dc.title | Accommodating a Game Engine for Community Adoption | nb_NO |
dc.title.alternative | Tilpassning av spillmotor for adopsjon hos opensource samfunnet | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Mathematics and natural science: 400::Information and communication science: 420::System development and system design: 426 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 121 | nb_NO |