Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorEmstad, Anne Berit
dc.contributor.advisorMunthe, Elaine
dc.contributor.authorJohannessen, Wenche Hammer
dc.date.accessioned2021-01-12T10:51:56Z
dc.date.available2021-01-12T10:51:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-82-326-4899-3
dc.identifier.issn1503-8181
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2722532
dc.language.isoengen_US
dc.publisherNTNUen_US
dc.relation.ispartofseriesDoctoral theses at NTNU;2020:275
dc.titleModellering av læreres refleksive praksis som grunnlag for utforsking av læreres fagovergripende oppfatninger og refleksjoner om læring og undervisning: En eksplorerende fenomenografisk studie blant lærere i ungdomsskolenen_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en_US
dc.description.localcodedigital fulltext is not availableen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel