• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for lærerutdanning
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for lærerutdanning
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Modellering av læreres refleksive praksis som grunnlag for utforsking av læreres fagovergripende oppfatninger og refleksjoner om læring og undervisning: En eksplorerende fenomenografisk studie blant lærere i ungdomsskolen

Johannessen, Wenche Hammer
Doctoral thesis
Åpne
Fulltext is not available (Låst)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2722532
Utgivelsesdato
2020
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for lærerutdanning [1396]
Utgiver
NTNU
Serie
Doctoral theses at NTNU;2020:275

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit