dc.contributor.advisor | Emstad, Anne Berit | |
dc.contributor.advisor | Munthe, Elaine | |
dc.contributor.author | Johannessen, Wenche Hammer | |
dc.date.accessioned | 2021-01-12T10:51:56Z | |
dc.date.available | 2021-01-12T10:51:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-326-4899-3 | |
dc.identifier.issn | 1503-8181 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2722532 | |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | NTNU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Doctoral theses at NTNU;2020:275 | |
dc.title | Modellering av læreres refleksive praksis som grunnlag for utforsking av læreres fagovergripende oppfatninger og refleksjoner om læring og undervisning: En eksplorerende fenomenografisk studie blant lærere i ungdomsskolen | en_US |
dc.type | Doctoral thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |
dc.description.localcode | digital fulltext is not available | en_US |