Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorTøsse, Sigvartnb_NO
dc.contributor.authorAlbriktsen, Thornb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:45:26Z
dc.date.available2014-12-19T14:45:26Z
dc.date.created2013-10-23nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier658813nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/271807
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskapnb_NO
dc.titleEr glasset halvfullt eller halvtomt?: Hvordan kan realkompetanse forstås som grunnlag for opptak til høyere utdanning?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber49nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel