Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
Vis innførsel
Hjem
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Er glasset halvfullt eller halvtomt?: Hvordan kan realkompetanse forstås som grunnlag for opptak til høyere utdanning?
Albriktsen, Thor
Master thesis
Åpne
658813_FULLTEXT01.pdf (Låst)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/271807
Utgivelsesdato
2013
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for pedagogikk og livslang læring
[2596]
Utgiver
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskap
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk