Lærerstudenters praktiske handlekraft: En kvalitativ studie av fire allmennlærerstudenters verbaliserte refleksjoner i løpet av praksisopplæringen fra et aktivitetsteoretisk perspektiv
Doctoral thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/269940Utgivelsesdato
2014Metadata
Vis full innførselSamlinger
Består av
Haugan, Jan Arvid. A systematic review of research regarding Norwegian general teacher education 2000-2010 :. Nordic Studies in Education. (ISSN 1891-5914). 31(4): 229-244, 2011.Haugan, Jan Arvid; Moen, Torill; Karlsdottir, Ragnheidur. Exploration of Norwegian Student Teachers' Relational Concerns During Internships. US-China Education Review. B. (ISSN 2161-6248)(10): 837-848, 2012.
Haugan, Jan Arvid. Student teachers tool orientation during internships. .
Haugan, Jan Arvid; Moen, Torill; Karlsdottir, Ragnheidur. Exploration of Norwegian student teachers' reflective mediation during internships. Reflective Practice. (ISSN 1462-3943). 14(2): 226-239, 2013. 10.1080/14623943.2012.749233.