Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaugan, Jan Arvidnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:46Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:46Z
dc.date.created2014-06-17nb_NO
dc.date.issued2014nb_NO
dc.identifier725765nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-326-0184-4 (trykt utg.)nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-326-0185-1 (elektr. utg.)nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269940
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2014:130nb_NO
dc.relation.haspartHaugan, Jan Arvid. A systematic review of research regarding Norwegian general teacher education 2000-2010 :. Nordic Studies in Education. (ISSN 1891-5914). 31(4): 229-244, 2011.nb_NO
dc.relation.haspartHaugan, Jan Arvid; Moen, Torill; Karlsdottir, Ragnheidur. Exploration of Norwegian Student Teachers' Relational Concerns During Internships. US-China Education Review. B. (ISSN 2161-6248)(10): 837-848, 2012.nb_NO
dc.relation.haspartHaugan, Jan Arvid. Student teachers tool orientation during internships. .nb_NO
dc.relation.haspartHaugan, Jan Arvid; Moen, Torill; Karlsdottir, Ragnheidur. Exploration of Norwegian student teachers' reflective mediation during internships. Reflective Practice. (ISSN 1462-3943). 14(2): 226-239, 2013. <a href='http://dx.doi.org/10.1080/14623943.2012.749233'>10.1080/14623943.2012.749233</a>.nb_NO
dc.titleLærerstudenters praktiske handlekraft: En kvalitativ studie av fire allmennlærerstudenters verbaliserte refleksjoner i løpet av praksisopplæringen fra et aktivitetsteoretisk perspektivnb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.description.degreePhD i pedagogikknb_NO
dc.description.degreePhD in Educationen_GB


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel