Toggle navigation
norsk
English
English
norsk
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
View Item
Home
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Hvilke syn på matematikkopplæring har vunnet fram i debatten om hvordan norske elever skal tilegne seg kunnskaper i matematikk?: En kritisk diskursanalyse
Nervik, Runar
Master thesis
View/
Open
689018_FULLTEXT01.pdf (446.6Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/269836
Date
2013
Metadata
Show full item record
Collections
Institutt for pedagogikk og livslang læring
[2595]
Publisher
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt
Search Archive
This Collection
Browse
Archive
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Document Types
Journals
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Document Types
Journals
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics