dc.contributor.advisor | Nina, Volckmar | nb_NO |
dc.contributor.author | Nervik, Runar | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:31Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:31Z | |
dc.date.created | 2014-01-19 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 689018 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269836 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Hvilke syn på matematikkopplæring har vunnet fram i debatten om hvordan norske elever skal tilegne seg kunnskaper i matematikk?: En kritisk diskursanalyse | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 49 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |