Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorNina, Volckmarnb_NO
dc.contributor.authorNervik, Runarnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:31Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:31Z
dc.date.created2014-01-19nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier689018nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269836
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.titleHvilke syn på matematikkopplæring har vunnet fram i debatten om hvordan norske elever skal tilegne seg kunnskaper i matematikk?: En kritisk diskursanalysenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber49nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel