dc.contributor.advisor | Moen, Torill | nb_NO |
dc.contributor.author | Sæther, Marit-Johanne | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:27Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:27Z | |
dc.date.created | 2013-09-23 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 650897 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269804 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | En kvalitativ studie av relasjon mellom en lærer og en elev med spesielle behov i en ordinær klassekontekst | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 55 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |