• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Syria, Dance, and Community, Journal of Dance Education

Martin, Rosemary Kate
Journal article, Peer reviewed
Accepted version
Thumbnail
Åpne
Martin.pdf (263.6Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2644393
Utgivelsesdato
2019
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for lærerutdanning [2014]
  • Institutt for språk og litteratur [1792]
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU [26648]
Originalversjon
Journal of Dance Education. 2019, 19 1-8.   https://doi.org/10.1080/15290824.2019.1519252
Sammendrag
This article investigates sustaining dance education in light of the Syrian Civil War, exploring questions such as: How might dance education continue when one is in exile? What happens when exile, dance, and education intersect? This article seeks to untangle these broad queries in relation to the experiences of three dancers from Syria—Sara, Leila and Nadia. These dancers are now re-establishing their lives as dance practitioners in Germany.
Utgiver
Taylor & Francis
Tidsskrift
Journal of Dance Education

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit