Design of low power emergency beacon for life jacket integration
Abstract
Mann over bord (MOB) nødsendarar for bruk med det maritime automatiske idendifikasjonssystemet (AIS) vert i dag av levert av fleire produsentar. Slike nødsendarar fører til aukasikkerheit for personar som arbeider innanfor maritime neringar, ved at dei bidstår i rasklokasjon av personar over bord. Eksisterande løysingar er separate einingar som vert festa tilflytevestar, noko som kan føre til plunder og heft i normale arbeidsoppgåver for brukaren. Forå finne ei betre løysing er det ønskeleg å integrere slike nødsendarar i sjølve flytevesten. Dettearbeidet har som mål og tilrettelegge for slik integrasjon. For å oppnå dette vil utfordringaneein slik integrasjon fører til bli diskutert, eit forbedra design bli føreslått, og ein prototype vilbli laga for å kvantisere forbedringar.
Hovedfokuset med dette arbeidet er å redusere størrelsen på AIS MOB nødsendarar, sidandette er naudsynt for å få til god integrasjon i flytevestar. Ein stor del av størrelsen ieksisterande produkt er batteripakkane som vert brukt. Redusert straumforbruk vert derforhovedfokuset for å få ned størrelsen på slike produkt.
I dette arbeidet har det blitt utvikla og testa ein fungerande prototype av ein AIS MOBnødsendar. Prototypen hadde ein signifikant reduksjon i både størrelse og straumforbruksamanlikna med eksisterande løysingar. Samanlikna med ein AIS MOB nødsendar som nylegvart designa i publisert litteratur, har denne prototypen ein tiendedel av straumforbruket. Unøyaktigheitari samanlikningane som er gjort, samt behov for vidare arbeid er også diskutert i dette arbeidet. Man overboard (MOB) devices for use with the automatic identification system (AIS) hasbeen commercially available for several years. These devices represent an important safetyimprovement for personnel working in maritime environments, as they help locate personneloverboard quickly. Existing solutions are designed as separate devices fastened to a life jacket,which can represent a hindrance in the work tasks performed by the user. To improve thisdesign, it is desirable to integrate the device into the life jacket itself. This work aims toenable such integration by discussing the challenges that this leads to, propose an improveddesign, and implement a prototype to quantify the improvements.
The main focus of this work is to reduce the size of AIS MOB devices, as this is key to enableintegration in life jackets. A large contributing factor to the size of existing systems is foundto be the battery packs, and a reduction in power consumption is therefore focused heavilyon in this work.
A fully functional prototype of an AIS MOB beacon is designed and tested. The prototypeshowed a significant reduction in both size and power consumption when compared to existingsolutions. Notably, the prototype has less than one tenth of the power consumption of another AISMOB beacon design described in recent literature. Limitations with these comparisons andfuture work is also identified and discussed.