Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorTørset, Trude
dc.contributor.authorCemalovic, Mak
dc.date.accessioned2019-10-09T14:02:29Z
dc.date.available2019-10-09T14:02:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2621253
dc.description.abstractTransportmodeller er en sentral del av beslutningstakarprosessen i transportplanlegging. Deira rolle som grunnlag for nytte-kost-analyser og som prognoseverktøy gjer dei til mogelegvis den sentrale delen av eitkvart planlagt og realisert transportprosjekt. Litteraturen viser at etterprøvingar av transportmodellar sjeldan vert gjennomførte, sidan innhenting av data på eit tilstrekkeleg detaljnivå viser seg å være vanskeleg til umogeleg. Etterprøvingar av kollektivtransport og spesielt bybanesystem viser seg å være endå sjeldnare, sidan desse prosjekta er færre og lengre mellom enn vegprosjekt. I gjeldande Nasjonal transportplan stadfestar Regjeringa at ein styrka kunnskapsbase for transportmodellering er ein prioritet i framtida. I denne konteksten er målet til denne masteroppgåva å gjere ein omfattande etterprøving av representasjonen av Bybanen i Bergen, gjennom å bruke data produsert sidan opninga av bana i 2010, inkludert reisevaneundersøkingar og passasjerteljingar. Resultata er blanda for den valde metodikken, men konklusjonen til oppgåva er at representasjonen av Bybanen i Bergen i det gjeldande modellrammeverket RTM er god.
dc.description.abstractTransport models are an itegral part of the decision making process in transport planning. Their role as input in cost-benefit analysis and as forecasting tools make them arguably the central part of any planned and realized transport project. The literature shows that ex-post analysis of transport models are rarely conducted, as obtaining data at a sufficient level of detal proves difficult to impossible. Ex post-analysis of public transport and especially light rail proves to be even scarcer, as these projects are fewer and futher between than road procjets. In the latest national strategy document for transport, the norwegian government states that an improved knowledge base for transport modelling is a priority in the future. In this context, the goal of this master thesis is to do a comprehensive comparison of the representation of the Bergen light rail using data produced since the opening of the light rail in 2010, including travel surveys and passenger counts. The result is mixed for the chosen methodology, but the conclusion drawn from the project is still that the Bergen Light Rail is well represented in the current transport model framework, RTM.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleRepresentasjon av bybane i Regional transportmodell - ei etterprøving av casestudiet Bybanen i Bergen
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel