• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for lærerutdanning
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for lærerutdanning
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Prosjektbasert musikkundervisning og innvirkningar på sosiale forhold i elevgruppa

Linga, Bård
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
no.ntnu:inspera:2339528.pdf (6.721Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2610167
Date
2019
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for lærerutdanning [3288]
Abstract
Denne teksten skal handle om større musikkfaglige prosjekt i grunnskulen, eksempelvis musikal, revy og

storkonsertar, og kva innvirkning denne typen prosjekt kan ha på sosiale ferdighetar,

samarbeidsferdighetar, inkludering og fellesskapsfølelse innad i ei elevgruppe underveis og i etterkant

av arbeidet.
 
This text is about comprehensive music projects at a primary school level, e.g. musicals, revues and concerts, and what effects these types of projects could have on social skills, cooperation abilities, inclusion and the feeling of community within a student group, during and after the project.
 
Publisher
NTNU

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit