dc.contributor.advisor | Bekken, Tor Einar | |
dc.contributor.author | Linga, Bård | |
dc.date.accessioned | 2019-08-23T14:06:16Z | |
dc.date.available | 2019-08-23T14:06:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2610167 | |
dc.description.abstract | Denne teksten skal handle om større musikkfaglige prosjekt i grunnskulen, eksempelvis musikal, revy og
storkonsertar, og kva innvirkning denne typen prosjekt kan ha på sosiale ferdighetar,
samarbeidsferdighetar, inkludering og fellesskapsfølelse innad i ei elevgruppe underveis og i etterkant
av arbeidet. | |
dc.description.abstract | This text is about comprehensive music projects at a primary school level, e.g. musicals, revues and concerts, and what effects these types of projects could have on social skills, cooperation abilities, inclusion and the feeling of community within a student group, during and after the project. | |
dc.language | nno | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Prosjektbasert musikkundervisning og innvirkningar på sosiale forhold i elevgruppa | |
dc.type | Bachelor thesis | |