Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBekken, Tor Einar
dc.contributor.authorLinga, Bård
dc.date.accessioned2019-08-23T14:06:16Z
dc.date.available2019-08-23T14:06:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2610167
dc.description.abstractDenne teksten skal handle om større musikkfaglige prosjekt i grunnskulen, eksempelvis musikal, revy og storkonsertar, og kva innvirkning denne typen prosjekt kan ha på sosiale ferdighetar, samarbeidsferdighetar, inkludering og fellesskapsfølelse innad i ei elevgruppe underveis og i etterkant av arbeidet.
dc.description.abstractThis text is about comprehensive music projects at a primary school level, e.g. musicals, revues and concerts, and what effects these types of projects could have on social skills, cooperation abilities, inclusion and the feeling of community within a student group, during and after the project.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleProsjektbasert musikkundervisning og innvirkningar på sosiale forhold i elevgruppa
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel