• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bridging Tangible and Virtual Interaction: Rapid Prototyping of a Gaming Idea

Reime, Thov; Sjöman, Heikki; Gerstenberg, Achim; Abrahamsson, Pekka Kalevi; Steinert, Martin
Chapter
Published version
Åpne
Reime_BridgingTangibleandVirtualInteraction_RapidPrototypingofaGame+Idea_ICEC2015.pdf (Låst)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2491572
Utgivelsesdato
2015
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for datateknologi og informatikk [4900]
  • Institutt for maskinteknikk og produksjon [3208]
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU [26648]
Originalversjon
10.1007/978-3-319-24589-8_50
Sammendrag
The Fibo Car is an example for a game interface that allows a user to modify a virtual car in a racing game through assembling tangible car parts. This paper describes the 6 week development journey towards a fully functional proof of concept prototype, reflections on the process as well as the technical details of the prototype.
Utgiver
Springer Verlag

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit