På hvilken måte ivaretar læreplanen den praktiske kunnskapen? En analyse av utdanningsinstitusjonenes fokus på praktisk kunnskap og forvaltningen av denne knyttet til ungdomsskolen
dc.contributor.advisor | Steinsholt, Kjetil | |
dc.contributor.author | Mellbye, Kristin E. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-28T07:56:42Z | |
dc.date.available | 2017-09-28T07:56:42Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2457203 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | Masteroppgave i Spesialpedagogikk | nb_NO |
dc.title | På hvilken måte ivaretar læreplanen den praktiske kunnskapen? En analyse av utdanningsinstitusjonenes fokus på praktisk kunnskap og forvaltningen av denne knyttet til ungdomsskolen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.description.localcode | Denne masteroppgaven vil etter forfatterens ønske ikke bli tilgjengelig. | nb_NO |