• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

På hvilken måte ivaretar læreplanen den praktiske kunnskapen? En analyse av utdanningsinstitusjonenes fokus på praktisk kunnskap og forvaltningen av denne knyttet til ungdomsskolen

Mellbye, Kristin E.
Master thesis
View/Open
Masteroppgave (Locked)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2457203
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring [2717]
Publisher
NTNU

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit