Blar i Institutt for design på emneord "medieledelse"
Viser treff 1-3 av 3
-
Hvordan norske lokalaviser blir påvirket av Facebooks algoritmeendringer
(Bachelor thesis, 2018)Denne rapporten er utviklet for å gi Mediebedriftenes Landsforening et innblikk i hvilken påvirkning Facebooks algoritmer har på norske lokalaviser. Prosjektet setter Facebooks nyeste algoritmeendringer i sentrum og tar ... -
Inbound Marketing-strategi for LESS AS
(Bachelor thesis, 2018)Denne rapporten tar leseren gjennom et bachelorprosjekt som ble gjennomført våren 2018 innenfor studieretningen Medieledelse på NTNU i Gjøvik. Prosjektet er basert på oppdragsgiver LESS (Light Emergency Stretcher Systems) ... -
Innholdsmarkedsføring for Laftekompaniet AS
(Bachelor thesis, 2018)Denne rapporten bygger på et ønske fra hytteleverandøren Laftekompaniet om å øke sin digitale tilstedeværelse, for å styrke egen merkevare. Oppgaven tar for seg innholdsmarkedsføring som en ny måte for bedriften å nå ut ...