• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for arkitektur og design (AD)
  • Institutt for design
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for arkitektur og design (AD)
  • Institutt for design
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Inbound Marketing-strategi for LESS AS

Løvf, Sara Elisabeth
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
Main article (4.393Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2561885
Date
2018
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for design [1234]
Abstract
Denne rapporten tar leseren gjennom et bachelorprosjekt som ble gjennomført våren 2018 innenfor studieretningen Medieledelse på NTNU i Gjøvik. Prosjektet er basert på oppdragsgiver LESS (Light Emergency Stretcher Systems) sine utfordringer med digital markedsføring. Resultatet ble en digital markedsføringsstrategi som følger en konkret metodikken som heter Inbound Marketing. Prosjektbeskrivelsen ble formulert til en problemstilling, og for å besvare problemstillingen ble forskningsmetodene casestudie og datainnsamling tatt i bruk. Rapporten består dermed av en beskrivelse av gjennomføringen, nødvendig teori, metodevalg og resultatet av forskningen. Resultatet er en Inbound Marketing-strategi, nødvendige analyser og forslag på innhold og tiltak for å nå de fastsatte målene. For å besvare problemstillingen i sin helhet presenterer rapporten hvordan den ville sett ut i praksis, og hvilken fortjeneste LESS kan forvente ved full implementering.
 
This report is based on a bachelor thesis that was completed spring 2018 at NTNU in Gjovik, Norway. The goal was to create a digital marketing strategy for LESS AS (Light Emergency Stretcher Systems) that follows a concrete methodology called Inbound Marketing. The strategy will resolve the marketing challenges LESS are currently facing, and increase the demand of their products. The report includes a description of the implementation, literary theories, the academic methods used in the project and the result of them. The result is an Inbound Markting strategy with internal and external analyzes, and a strategy to reach the defined goals.
 

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit