Blar i Institutt for design på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310"
Viser treff 1-6 av 6
-
Gammel avis nytt marked: Programmatisk annonseteknologi og endring
(Bachelor thesis, 2017)Oppgaven går overordnet gjennom mediehistorien for å se hvordan endringer i samfunnet og medievaner påvirker bransjen som ytre drivkrefter. Etterhvert som teknologisk innovasjon, politisk engasjement og befolkninger endret ... -
Markedsføring av et nytt studieprogram på sosiale medier
(Bachelor thesis, 2017)I vår bacheloroppgave har vi undersøkt hvordan et nytt studieprogram kan drive strategisk markedsføring på sosiale medier. Oppgaven har blitt avgrenset til plattformen Facebook ettersom de fleste personene i hovedmålgruppen, ... -
Oppland Arbeiderblad for unge
(Bachelor thesis, 2014)NORSK: Denne rapporten bygger på dagens samfunnsproblem hvor unge og studenter er for lite opptatte av hva som skjer i det lokale og regionale nyhetsbildet. Oppgaven i det moderne samfunnet blir å fange de unges oppmerksomhet ... -
Rana Blads nett-tilbud av visuelle reportasje i en participatory media kontekst
(Bachelor thesis, 2014)NORSK: Denne oppgaven tar utgangspunkt i Rana Blad som er lokal avis i Mo i Rana som ligger i Nordland. Dette er en oppgave som baserer seg på Rana Blads utviklingen av visuelle reportasjer ved bruk av participatory media, ... -
Studentavis ved Høgskolen i Gjøvik
(Bachelor thesis, 2014)NORSK: Problemstillingen til rapporten er: «Er studentavisen ved Høgskolen i Gjøvik, Fiber, tilpasset en ny tid med nye forventinger og krav om form, innhold og distribusjonsmetoder. Vi vil med bakgrunn i denne forskningen ... -
Søkemotorannonsering for Den Norske Turistforening
(Bachelor thesis, 2017)Denne rapporten bygger på et ønske fra Den Norske Turistforening om å utvikle kommunikasjonen i digitale medier. Prosjektet introduserer Den Norske Turistforening for søkemotorannonsering som et nytt ledd i deres markedsføring. ...