Browsing Institutt for design by Subject "markedsundersøkelse"
Now showing items 1-6 of 6
-
En markedsundersøkelse for Sandbeck - Med blikk for hele Innlandet
(Bachelor thesis, 2010)NORSK: Oppgaven er gjennomført etter oppdrag fra Sandbeck AS. Selskapet åpnet 18. mars 2010 nytt kontor på Hamar og ønsket derfor å utføre en markedsundersøkelse i deres nye marked. Rapporten gir et innblikk av hvordan ... -
Kvalitetsheving basert på markedsundersøkelser - Markedsføringstiltak og implementering av Prosess-Standard Offset
(Bachelor thesis, 2010)NORSK: Denne bacheloroppgavens oppdragsgiver er Valdres Trykk AS på Fagernes. Rapporten inneholder en markedsundersøkelse som kartlegger forbrukernes ønsker og preferanser for trykkerier de samarbeider med, og forslag til ... -
Markedsføring for Solbakken folkehøgskole
(Bachelor thesis, 2013)NORSK: Solbakken folkehøgskole har mye fokus på det faglige innholdet og den daglige driften av skolen. På grunn av det, er det liten tid til planlegging og tilrettelegging av markedsføringen. Hovedutfordringen til ... -
Markedsundersøkelse for Dialecta Kommunikasjon AS. Kartlegging av marked for å utvide kundebasen.
(Bachelor thesis, 2010)NORSK: Prosjektet er gjennomført på oppdrag fra Dialecta Kommunikasjon AS. Det er ønskelig fra Dialectas side å øke omsetningen de tre neste årene og finne ut i hvor stor grad de er kjent i markedet samt blant sine ... -
Markedsundersøkelse for Oppland Arbeiderblad og Mediehuset Innlandet. Kartlegging av samarbeidet mellom markedsavdeling og bedriftskundene.
(Bachelor thesis, 2008)Oppdragsgiver ønsker å avdekke forholdet mellom deres bedriftskunder og markedsrådgiverne/konsulentene innad i Mediehuset Innlandet. Gjennom spørreundersøkelse, og dybdeintervjuer ble det avdekket hva det er som er ... -
Markedsundersøkelse og nettside for Gjøvik Teater
(Bachelor thesis, 2013)NORSK: Gjøvik Teater er en frivillig organisasjon. De ønsker bedre kommunikasjon med sine interessenter. De har også et ønske om en nettside, siden de ikke har en i dag. I denne rapporten skal vi utføre en markedsundersøkelse ...