Show simple item record

dc.contributor.advisorGroven, Berit
dc.contributor.authorOlsen, Line Fossmo
dc.date.accessioned2016-04-08T13:18:52Z
dc.date.available2016-04-08T13:18:52Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2384798
dc.description.abstractI denne forskningen er fokuset på systemrettet arbeid i Pedagogisk-Psykologisk Tjeneste (PPT). Nærmere bestemt vil jeg forske på hvordan PPT kan arbeide systemrettet i forhold til barn med behov for særskilt hjelp og støtte før opplæringspliktig alder. PP-tjenesten anbefales å arbeide mer systemrettet i forhold til barn med enkeltvedtak i barnehage. I den forbindelse ønsker jeg å finne ut om i hvilken grad PPT arbeider systemrettet og på hvilken måte de benytter seg av systemrettet arbeid i tilrettelegging i forhold til barn med enkeltvedtak i barnehager. Målet med forskningen er å øke kunnskap og forståelse for systemrettet arbeid i PPT og få innblikk i PPTs oppfattelse av systemrettet arbeid med barn og hvordan de benytter seg av slikt arbeid i praksis. På bakgrunn av dette har jeg kommet frem til følgene problemstilling: Hva legger PP-tjenesten vekt på i systemrettet arbeid med barn i barnehage?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.titleHva legger Pedagogisk-psykologisk tjeneste vekt på i systemrettet arbeid med barn i barnehage? : en kvalitativ intervjustudie om PP-rådgiveres erfaring med systemrettet arbeid i barnehagennb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record