dc.contributor.author | Fottland, Helg | |
dc.contributor.author | Matre, Synnøve | |
dc.contributor.author | Weidemann, Nina | |
dc.contributor.author | Bjørkeng, Peer Harry | |
dc.date.accessioned | 2008-10-30T11:07:10Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7877-176-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/148843 | |
dc.format.extent | 1303814 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.publisher | Høgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for lærerutdanning og tegnspråk | en |
dc.relation.ispartofseries | HiST ALT rapport | en |
dc.relation.ispartofseries | nr 4 | en |
dc.subject | ikt edb høyere utdanning lærerutdanning fagdidaktikk | en |
dc.title | IKT som profesjonsutviklingsmedium i lærerutdanningen : student- og lærersamarbeid ved hjelp av e-post og gruppevare | en |
dc.type | Research report | en |
dc.source.pagenumber | 161 s. | en |