Markedsundersøkelse for Oppland Arbeiderblad og Mediehuset Innlandet. Kartlegging av samarbeidet mellom markedsavdeling og bedriftskundene.
Bachelor thesis
![Thumbnail](/ntnu-xmlui/bitstream/handle/11250/143102/Stenberg%2cMyhrer.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2008Metadata
Show full item recordCollections
- Institutt for design [1123]
Abstract
Oppdragsgiver ønsker å avdekke forholdet mellom deres bedriftskunder og markedsrådgiverne/konsulentene innad i Mediehuset Innlandet. Gjennom spørreundersøkelse, og dybdeintervjuer ble det avdekket hva det er som er forbedringsområdene til Mediehuset Innlandet.
I rapporten har vi analysert resultatene fra undersøkelsene, samtutformet ett forslag til tiltaksplan for mediehuset. Vi har undersøkt både eksterne og interne forhold som påvirke hvordan markedsrådgiverne/konsulentene arbeider, men har avgrenset rapporten ved å ikke avdekke de kulturelle aspektene av organisasjonen.