Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMcMillan, Kimberlee Stenberg
dc.contributor.authorMyhrer, Helene
dc.date.accessioned2008-06-20T07:03:57Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143102
dc.description.abstractOppdragsgiver ønsker å avdekke forholdet mellom deres bedriftskunder og markedsrådgiverne/konsulentene innad i Mediehuset Innlandet. Gjennom spørreundersøkelse, og dybdeintervjuer ble det avdekket hva det er som er forbedringsområdene til Mediehuset Innlandet. I rapporten har vi analysert resultatene fra undersøkelsene, samtutformet ett forslag til tiltaksplan for mediehuset. Vi har undersøkt både eksterne og interne forhold som påvirke hvordan markedsrådgiverne/konsulentene arbeider, men har avgrenset rapporten ved å ikke avdekke de kulturelle aspektene av organisasjonen.en
dc.format.extent2154072 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.subjectmarkedsundersøkelseen
dc.subjectkvalitativ metodeen
dc.subjectmediehusen
dc.subjectkvantitativ metodeen
dc.titleMarkedsundersøkelse for Oppland Arbeiderblad og Mediehuset Innlandet. Kartlegging av samarbeidet mellom markedsavdeling og bedriftskundene.en
dc.typeBachelor thesisen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel