Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorMatre, Synnøve
dc.contributor.advisorKjelaas, Irmelin
dc.contributor.authorKvistad, Tone Holten
dc.date.accessioned2022-10-19T06:32:23Z
dc.date.available2022-10-19T06:32:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-326-6213-5
dc.identifier.issn2703-8084
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3026866
dc.language.isoengen_US
dc.publisherNTNUen_US
dc.relation.ispartofseriesDoctoral theses at NTNU;2022:329
dc.relation.haspartPaper 1: Kvistad, Tone Holten. «Dere skal være enige med meg også!» Elevers administrering av gruppesamtaler i en periode med eksplisitt samtaleundervisning i norskfaget. Acta Didactica Norden (ADNO) 2021 ;Volum 15.(1) https://doi.org/10.5617/adno.7792 - Dette verket er lisensiert under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License. (CC BY-NC-ND 4.0)en_US
dc.relation.haspartPaper 2: Kvistad, Tone Holten; Kjelaas, Irmelin; Matre, Synnøve. Forhandling om tekst og kontekst. En studie av 7. trinns-elevers meningsforhandling i intendert utforskende gruppesamtaler. Nordic Journal of Literacy Research 2021 ;Volum 7.(2) s. 39-56 https://doi.org/10.23865/njlr.v7.2761 This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License. (CC BY 4.0)en_US
dc.relation.haspartPaper 3: Kvistad, Tone Holten. Eksplisitt samtaleundervisning i 7A: Elevers refleksjoner i møte med normer for utforskende samtaler. I: Inquiry as a bridge in teaching and teacher education. Fagbokforlaget 2022 https://doi.org/10.55669/oa1204 - Dette verket er lisensiert under Creative Commons Attribution 4.0 International License. (CC BY 4.0)en_US
dc.titleSamtale som undervisningstema i norskfaget: En studie av eksplisitt samtaleundervisning på 7. trinnen_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel