dc.contributor.advisor | Matre, Synnøve | |
dc.contributor.advisor | Kjelaas, Irmelin | |
dc.contributor.author | Kvistad, Tone Holten | |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T06:32:23Z | |
dc.date.available | 2022-10-19T06:32:23Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-326-6213-5 | |
dc.identifier.issn | 2703-8084 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3026866 | |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.publisher | NTNU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Doctoral theses at NTNU;2022:329 | |
dc.relation.haspart | Paper 1: Kvistad, Tone Holten. «Dere skal være enige med meg også!» Elevers administrering av gruppesamtaler i en periode med eksplisitt samtaleundervisning i norskfaget. Acta Didactica Norden (ADNO) 2021 ;Volum 15.(1) https://doi.org/10.5617/adno.7792 - Dette verket er lisensiert under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License. (CC BY-NC-ND 4.0) | en_US |
dc.relation.haspart | Paper 2: Kvistad, Tone Holten; Kjelaas, Irmelin; Matre, Synnøve. Forhandling om tekst og kontekst. En studie av 7. trinns-elevers meningsforhandling i intendert utforskende gruppesamtaler. Nordic Journal of Literacy Research 2021 ;Volum 7.(2) s. 39-56 https://doi.org/10.23865/njlr.v7.2761 This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License. (CC BY 4.0) | en_US |
dc.relation.haspart | Paper 3: Kvistad, Tone Holten. Eksplisitt samtaleundervisning i 7A: Elevers refleksjoner i møte med normer for utforskende samtaler. I: Inquiry as a bridge in teaching and teacher education. Fagbokforlaget 2022 https://doi.org/10.55669/oa1204 - Dette verket er lisensiert under Creative Commons Attribution 4.0 International License. (CC BY 4.0) | en_US |
dc.title | Samtale som undervisningstema i norskfaget: En studie av eksplisitt samtaleundervisning på 7. trinn | en_US |
dc.type | Doctoral thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en_US |