Samtale som undervisningstema i norskfaget: En studie av eksplisitt samtaleundervisning på 7. trinn
Doctoral thesis
View/ Open
Date
2022Metadata
Show full item recordCollections
- Institutt for lærerutdanning [3865]
Has parts
Paper 1: Kvistad, Tone Holten. «Dere skal være enige med meg også!» Elevers administrering av gruppesamtaler i en periode med eksplisitt samtaleundervisning i norskfaget. Acta Didactica Norden (ADNO) 2021 ;Volum 15.(1) https://doi.org/10.5617/adno.7792 - Dette verket er lisensiert under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License. (CC BY-NC-ND 4.0)Paper 2: Kvistad, Tone Holten; Kjelaas, Irmelin; Matre, Synnøve. Forhandling om tekst og kontekst. En studie av 7. trinns-elevers meningsforhandling i intendert utforskende gruppesamtaler. Nordic Journal of Literacy Research 2021 ;Volum 7.(2) s. 39-56 https://doi.org/10.23865/njlr.v7.2761 This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License. (CC BY 4.0)
Paper 3: Kvistad, Tone Holten. Eksplisitt samtaleundervisning i 7A: Elevers refleksjoner i møte med normer for utforskende samtaler. I: Inquiry as a bridge in teaching and teacher education. Fagbokforlaget 2022 https://doi.org/10.55669/oa1204 - Dette verket er lisensiert under Creative Commons Attribution 4.0 International License. (CC BY 4.0)