Hvordan har demokratiopplæringen i skolen utviklet og forandret seg gjennom de siste tiårene? En sammenlignende innholdsanalyse av læreplanene L97, K06 og LK20
dc.contributor.advisor | ||
dc.contributor.author | ||
dc.date.accessioned | 2022-07-01T17:22:05Z | |
dc.date.available | 2022-07-01T17:22:05Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.ntnu:inspera:110857160:46871325 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3002259 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Hvordan har demokratiopplæringen i skolen utviklet og forandret seg gjennom de siste tiårene? En sammenlignende innholdsanalyse av læreplanene L97, K06 og LK20 | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3819]