• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Application of Grounded Theory Methodology for Analysing IT identity Development in Project-Based Learning Courses

Szynkiewicz, Justyna
Chapter
Accepted version
Åpne
Szynkiewicz (Låst)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3001437
Utgivelsesdato
2021
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for datateknologi og informatikk [5024]
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU [26746]
Utgiver
Pisa University Press
Opphavsrett
This chapter will not be available due to copyright restrictions by Pisa University Press

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit