Show simple item record

dc.contributor.authorSivertstøl, Njål
dc.date.accessioned2022-03-24T07:46:54Z
dc.date.available2022-03-24T07:46:54Z
dc.date.created2021-12-15T15:24:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationBidrag innen kundeverdi og marked : Festskrift til Øyvind Helgesenen_US
dc.identifier.isbn9788215055602
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2987202
dc.description.abstractDette kapittelet gjev ny innsikt i nettsamfunn for kundestøtte, der kundar kan stille spørsmål og få hjelp av andre kundar. Fordelane for selskapet er mange, som høgare lojalitet, reduserte kostnader, meir sal og fleire løyste problem. Kapittelet gjev konkrete råd til korleis bedrifter kan syte for at kundar oppnår desse fordelane, og dermed sikre vellukka og aktive nettsamfunn.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.ispartofBidrag innen kundeverdi og marked : Festskrift til Øyvind Helgesen
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBetre digital kundestøtte? La kundane hjelpe kvarandre!en_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber19-43en_US
dc.identifier.doi10.18261/9788215055596-2021
dc.identifier.cristin1969024
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal