Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Enabling Learning Analytics: Defining and Categorizing Types of Tasks for Educational Purposes
Gynnild, Vidar
Journal article
Accepted version
Åpne
Gynnild (141.6Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2986516
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for pedagogikk og livslang læring
[2594]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[38672]
Originalversjon
EDULEARN proceedings. 2018, 1408-1412.
10.21125/edulearn.2018.0443
Tidsskrift
EDULEARN proceedings
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk