Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorIldstad, Gudrun Berg
dc.date.accessioned2015-06-24T07:52:37Z
dc.date.available2015-06-24T07:52:37Z
dc.date.issued2015-06-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285528
dc.language.isonobnb_NO
dc.titleTilbakemeldinger på elevers skriftlige prøver - mer enn numeriske resultater? : en liten skala intervensjonsstudie om ulike typer tilbakemeldinger og hvordan de påvirker 8. klasseelevers oppfatninger, følelser, involvering og videre læring i matematikkfagetnb_NO
dc.title.alternativeFeedback on student's written tests - more than numerical results? : a small-scale intervention study about different types of feedback and how they influence 8th graders perceptions, feelings, involvement and learning in mathematicsnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumberv, 75 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel