Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHennø, Børge
dc.date.accessioned2015-03-27T08:29:49Z
dc.date.available2015-03-27T08:29:49Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280325
dc.description.abstractJeg har i denne oppgaven sett på krav og forventninger til rektorrollen og det nasjonale reaktorprogrammet, samt elementer av følgeevalueringen av det nasjonale rektorprogrammet i lys av utviklingsteori. Jeg har utforsket om og i hvilken grad det ligger et implisitt krav til en rektors utviklingsstadie (i kravene og forventningene fra Utdannignsdirektoratet) og til innholdet i det nasjonale rektorprogrammet. Jeg her også utforsket om, og på hvilken måte det teoretiske rammeverket for følgeevalueringen av det nasjonale rektorprogrammet har et grunnlag som tilsier at det kan plukke opp og måle utvikling over tid (som definert fra et utviklingsteorietisk perspektiv). Mine funn kan kategoriserers som om at utvikling er i blindsonen og at det utviklingsteoretiske perspektivet kan gi et viktig bidrag til en mer helhetlig satsning på utvikling.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNU
dc.titleUtvikling i blindsonen? - Et utviklingsteoretisk perspektiv på krav og forventninger til rektorer og det nasjonale rektorprogrammetnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200nb_NO
dc.source.pagenumber69nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel